Baju kurung murah

Assalamualaikum semua.
Nama saya Ain Syuhada@Zezebel. Saya berasal daripada Sabah, berbangsa Dusun, sudah berkahwin dan adalah saudara baru. Saya juga adalah seorang blogger, anda boleh melawat blog saya di zezebel.blogspot.com dan juga zezebel.com. Jika anda berminat untuk membeli barangan di sini, anda boleh email saya di zezebell@gmail.com atau sms saya di 017-7437372. Pembayaran adalah melalui Maybank dan semua item adalah percuma poslaju ke seluruh Malaysia.



Selamat datang ke blog Zezebel Collection's. Kami hanya mempunyai kedai online dengan menumpukan kepada pakaian kanak-kanak sahaja. Buat masa ini, kami mulakan penjualan pakaian baju kurung dan baju melayu kanak-kanak. Baju kurung murah yang kami jual adalah dari jenis English Cotton. Kami tidak menjual Cheap China Cotton pada masa ini. Anda boleh melihat sendiri design-design yang kami ada dan bandingkan dengan cotton murah dari China.

Design yang kami ada adalah limited, paling banyak hanya ada dua helai untuk setiap pasang. Harga kami adalah termasuk harga poslaju, oleh yang demikian anda tidak perlu bersusah payah untuk berjumpa dengan kami untuk Cash On Delivery (COD). Walau bagaimanapun, jika anda ingin membuat COD, sila beritahu kami terlebih awal, sebaik-baiknya sehari sebelum. Harga boleh dirunding jika anda mengambil di dalam jumlah kuantiti yang banyak.
 
Baju Kurung Budak Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...